Inlägg: 1068082
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
Jag kommer i alla fall gå på modomatchen nu efter insatsen i Ängelholm.. Hade inte tänkt gå, men nu gör jag det endast för att visa laget att om man gör något bra så uppskattas det.
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
MarcusElving:
Så Brynäsarna är alltså medgångssupportrar!
Inte undra på att PPV klankar ner på Gävle publiken.
Så Brynäsarna är alltså medgångssupportrar!
Inte undra på att PPV klankar ner på Gävle publiken.