Inlägg: 1068113
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
haggen: Jag har varit på alla hemmamatcher hittils, tänkte därför hoppa över modomatchen, det blir dyrt i plånboken, men efter den här insatsen så får jag så lov att gå. Menade inte att jag inte har varit på någon match alls, och ska börja gå nu när det går bra..
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
Brynäs chockade Rögle
MarcusElving: Vad jag kan utröna så sitter du men som ståplatsnisse står du för 60kr per match om du är medlem i någon utav supporterklubbarna.
Jag är lastgammal men stär ännu .-)