Inlägg: 1068172
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
mattiaskarlgren: "Har hört från folk som sett matchen att dom inte kan fatta hur Björne kan få spela match efter match?"
Du ska sluta lyssna på andra.
Björne gör ett bra i jobb i denna gnuggarkedja.
Han är bl.a starkt bidragande till Molins mål där han drar på sig 2 bevakare framför mål så att Ove blir sopren och har ca 2 veckor på sig att sikta innan han nätar.
Om sen nån annan kan göra hans jobb bättre så är väl det Ok, men den bedömningen överlåter jag isf till CZ som verkar vara en vaken tränare.
I min enfald tror jag att han har bättre koll än vissa läktarcoacher....
Du ska sluta lyssna på andra.
Björne gör ett bra i jobb i denna gnuggarkedja.
Han är bl.a starkt bidragande till Molins mål där han drar på sig 2 bevakare framför mål så att Ove blir sopren och har ca 2 veckor på sig att sikta innan han nätar.
Om sen nån annan kan göra hans jobb bättre så är väl det Ok, men den bedömningen överlåter jag isf till CZ som verkar vara en vaken tränare.
I min enfald tror jag att han har bättre koll än vissa läktarcoacher....
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
Ser lite bra ut att både Brynäs A-lag och J20 ligger 1:a efter 5 omgångar:)
Har hört från folk som sett matchen att dom inte kan fatta hur Björne kan få spela match efter match?
Men 3 pinnar och en sådan vändning är ju underbar!