Inlägg: 1068946
Sv: A proposito de nada
lillovechkin: Aha, det var borta då ;-) Det borde jag naturligtvis veta eftersom BT har resa då. Brooklyn Tigers kan säkerligen ordna biljett åt dig, fast då krävs det förstås att du är medlem. Annar brukar det oftast inte gå att boka bortastå, utan det gäller att gå dit på matchdagen.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
HF: Jaha ! Okej. Jag är ju tyvärr inte medlem i BT...
Finns ingen chans att det går att få tag på en ståplatsbiljett även fast jag inte är medlem i BT då?
Finns ingen chans att det går att få tag på en ståplatsbiljett även fast jag inte är medlem i BT då?