Inlägg: 1069153
Sv: A proposito de nada
Publiken kommer när det där skitgänget i allsvenskan spelat klart och åkt ur.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
claesw: Hepp, först hajade jag inte vad du menade. Tänkte "allsvenskan" - är han ironisk nu? Men sen gick det upp en talgdank, det finns ju en allsvenska i fotboll också. (Så intresserad är jag av fotboll :-)
Jag vet inte, så därför frågar jag. Går alltså folk hellre på fotboll än på Läkerolen och ser riktig idrott? Är detta möjligt?
Jag vet inte, så därför frågar jag. Går alltså folk hellre på fotboll än på Läkerolen och ser riktig idrott? Är detta möjligt?