Inlägg: 1069182
Sv: A proposito de nada
Huss: Hansen missar två matcher, men Molin och Nolander är tillgängliga igen. Om man nu får tro AB.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gusten
Då var det inte lika allvarligt som man anade,synd på Hansen som varit riktigt bra i inledningen.....
Tre centrar imorrn?
Sv: A proposito de nada
Gusten: Jag har en känsla av att fler händer kommer att gå sönder i matchen mot Lulä. Kanske då mer beroende på kastade handskar och högersvingar...