Inlägg: 1069672
Sv: Luleå HF - Brynäs IF Torsdag 2/10-08
MarcusElving: Stabilt, Luleå var aldrig ens nära. Ser lugnt och tryggt ut med lite extra + för Danielsson som gjorde sin bästa match för säsongen.
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF Torsdag 2/10-08
rafalski:
Håller med om Danielsson,han har fått mycket skit,men idag var han riktigt bra,spelade även +2....
Skön seger.
Håller med om Danielsson,han har fått mycket skit,men idag var han riktigt bra,spelade även +2....
Skön seger.