Inlägg: 1069696
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF Torsdag 2/10-08
sylf: Luleå var riktigt usla, det behövs nog ett smärre mirakel för att inte dom ska få känna på lite KS-frossa framåt vårkanten, skulle inte sakna dom en sekund ifall dom åkte ur.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF Torsdag 2/10-08
sylf: Tänk om vi kunde utnyttja våra PP mycket bättre också, förr i tiden när man var ung så var det nästan mål i alla PP ;-)
Så jädrans fruktansvärt bra, tycvärr så får man följa Brynäs på TV'n på lördag också eftersom Tyskarna kommer hit på lördag. Fast så länge de vinner så är man ju nöjd!
Lulä ser ut som Brynäs 2000-2008 (med nåra undantag) Inga målvakter och absolut NOLL struktur i spelet. Tung vinter där uppe!