Inlägg: 1070133
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF Torsdag 2/10-08
Davey_22:
Ser ganska ljust på säsongen trots min traditionelle dyster-kvist syn på brynäs elitserietillvaro. Topp 4 är det bara att glömma, sett över 50+ matcher är vi inte så bra...däremot (det ljusa jag ser), tycker jag det mycket väl ser ut som vi kan klara slutspel, och kvalserien känns riktigt riktigt avlägsen
Ser ganska ljust på säsongen trots min traditionelle dyster-kvist syn på brynäs elitserietillvaro. Topp 4 är det bara att glömma, sett över 50+ matcher är vi inte så bra...däremot (det ljusa jag ser), tycker jag det mycket väl ser ut som vi kan klara slutspel, och kvalserien känns riktigt riktigt avlägsen
Kommer laget sågas återigen för att denna gång ha sumpat chansen till top 4 typ ?