Inlägg: 1070140
Sv: Luleå HF - Brynäs IF Torsdag 2/10-08
Horace76c: Jag vågar fan inte tippa nåt, i ren skrock vågar jag inte uttala mig om lagets framtid just nu, njuter av det här match för match.
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF Torsdag 2/10-08
Davey_22:
Samma här, har gått och blivit så jäkla vidskeplig att jag inte vågar kolla eller lyssna på bortamatcherna.. (har ju gått bra hittills i år)
Jo man är inte bortskämd med framgångar direkt...njuter här med!!
Samma här, har gått och blivit så jäkla vidskeplig att jag inte vågar kolla eller lyssna på bortamatcherna.. (har ju gått bra hittills i år)
Jo man är inte bortskämd med framgångar direkt...njuter här med!!