Inlägg: 1071323
Sv: A proposito de nada
65selander: ja ni kan redan nu börja bäva för krig här då på torsdag kväll. När ni åker på däng av Skellefteå.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ante08:
Vet inte om du vet vilken gästbok du är inne på, men informerar om att det är Brynäs GB...
Förstår att du vill piska upp stämningen, men vi är så jäkla vana med att förlora så vi är redan inställda på stryk på torsdag..;) prova med MODO's istället om du vill få mothugg (där får du nog huka dig med)
Vet inte om du vet vilken gästbok du är inne på, men informerar om att det är Brynäs GB...
Förstår att du vill piska upp stämningen, men vi är så jäkla vana med att förlora så vi är redan inställda på stryk på torsdag..;) prova med MODO's istället om du vill få mothugg (där får du nog huka dig med)