Inlägg: 1071416
Sv: A proposito de nada
1-0 till Linköping mot Lulää!! Tugnt för luleå, de behöver en trepoängare snart, annars blir det jobbigt. Huvuden lär rulla snart.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
MarcusElving:
Sitter o kikar på matchen,inte direkt rättvist då Luleå var bättre än LHC fram till målet,men nu har Clubben tagit över totalt.....
Sitter o kikar på matchen,inte direkt rättvist då Luleå var bättre än LHC fram till målet,men nu har Clubben tagit över totalt.....