Inlägg: 1071993
Svarskommentarer
Sv: Schtaan AIK-Brynäs IF 9 Oktober 19.00
MickeB:
Visst ska båda målvakterna hållas igång, speciellt med tanke på att Markström drar på JVM vid juletid. Men Markstörm är hetare än lava för närvarande och tycker jag att han ska stå i denna mycket svåra bortamatch.
Efter JVM så hoppas jag på att de satsar på en 1:e målis då det blir lite "hattigt" om de ska stå var 3:e match eller liknande.
Bara att hoppas att Lindbäck är vaken från början och gör en toppmatch för det kommer att behövas i kväll.
Visst ska båda målvakterna hållas igång, speciellt med tanke på att Markström drar på JVM vid juletid. Men Markstörm är hetare än lava för närvarande och tycker jag att han ska stå i denna mycket svåra bortamatch.
Efter JVM så hoppas jag på att de satsar på en 1:e målis då det blir lite "hattigt" om de ska stå var 3:e match eller liknande.
Bara att hoppas att Lindbäck är vaken från början och gör en toppmatch för det kommer att behövas i kväll.
Jag tycker det är ett utmärkt beslut, en bra rytm, förutsatt att formen bedöms som någorlunda likvärdig hos dem.
Men hade det varit slutspel, eller streckmatch eller liknande, då hade nog Markström stått.