Inlägg: 1072370
Sv: Schtaan AIK-Brynäs IF 9 Oktober 19.00
Tommy: Jasså du har säsongskort, då borde dom ge dig 100 kr på ditt konto egentligen men..
Svarskommentarer
Sv: Schtaan AIK-Brynäs IF 9 Oktober 19.00
andreasknox: Ja, det tycker jag, men jag fick som svar att jag kunde använda den till film eller slutspelet.
Slutspelet är ju OK under förutsättning att vi når dit. Annars sitter jag inte och kollar på datorn.....Nu verkar det hoppa igång.....hoppas jag....
Slutspelet är ju OK under förutsättning att vi når dit. Annars sitter jag inte och kollar på datorn.....Nu verkar det hoppa igång.....hoppas jag....