Inlägg: 1072770
Svarskommentarer
Sv: Schtaan AIK-Brynäs IF 9 Oktober 19.00
Bissett19: " Tycker Lindbäck får lite för mycket skit från gårdagen,bättre att skylla på spelet runt egen kasse där tre av målen kom till. "
Håller helt med, tycker Lindbäck höll nere siffrorna i matchen faktiskt, Molin och Sunkens agerande vid 1an och Linds ickeagerande vid 2an är bedrövligt att se.
Dixon vart nog bäst i Brynäs sett över 60 min, enligt min mening.
Nu käkar vi kringlor på lördag,gubbar.
Håller helt med, tycker Lindbäck höll nere siffrorna i matchen faktiskt, Molin och Sunkens agerande vid 1an och Linds ickeagerande vid 2an är bedrövligt att se.
Dixon vart nog bäst i Brynäs sett över 60 min, enligt min mening.
Nu käkar vi kringlor på lördag,gubbar.
Sv: Schtaan AIK-Brynäs IF 9 Oktober 19.00
Bissett19: Tycker också det. Jag tycker faktiskt att Lindbäck var bra, det enda målet man kanske kan kritisera är det han släppte in mellan benen. Han gjorde ju en hel del fantastiska räddningar när Skellefteå tryckte på som mest.
Huss:
Tror du verkligen Simons går med på en sån "trade"?
Tycker Lindbäck får lite för mycket skit från gårdagen,bättre att skylla på spelet runt egen kasse där tre av målen kom till.
Lindbäck får helt enkelt för lite hjälp vid målen förutom vid fyran den ska han ta,så är det bara.
Nej imorrn vill man se rejälare spel över hela banan,samt att man hjälper den keepern som nu står imorrn.
(Tror på Lindbäck)