Inlägg: 1072891
Svarskommentarer
Sv: Schtaan AIK-Brynäs IF 9 Oktober 19.00
mattiaskarlgren: Det har kommenterats, men en sån svag insats och dålig attityd kan man få hacka på mer än en gång.
I min mening är det en väldigt avgörande händelse i matchen, hade vi kunnat hålla 1-2 och rida ut den värsta anstormingen kanske SAIK hade vikt sig lite. Men nää,,Lind bjuder in Skrbek utan nån kamp alls.
I min mening är det en väldigt avgörande händelse i matchen, hade vi kunnat hålla 1-2 och rida ut den värsta anstormingen kanske SAIK hade vikt sig lite. Men nää,,Lind bjuder in Skrbek utan nån kamp alls.
Men grejen är att när man ser Linds försvarsspel vid 2-2 målet så blir man ju mörkrädd. Herregud vilket j-a försvarsspel.
Som sagt, har inte läst tidigare kommanterar om detta så ursäkta om det dras upp igen.