Inlägg: 1073306
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Södertälje
Är det bara jag eller känns matchrapporten på SSK:s officiella hemsida väldigt osympatisk och "fanside-aktig" ut?
Citat från rapporten enligt nedan,
"Ett sketet mål hade ju räckt för poäng. Ett sketet j-la mål.."
"”Snickeboa” och ”klappa händerna när du är riktigt glad”. Innovativt och fräscht. Var är ”live is life”, eller ”we will rock you”.."
"Med samma skridskoåkning och aggressivitet som mot Timrå hade vi käkat upp Brynäs, som inte såg särskilt vassa ut."
Citat från rapporten enligt nedan,
"Ett sketet mål hade ju räckt för poäng. Ett sketet j-la mål.."
"”Snickeboa” och ”klappa händerna när du är riktigt glad”. Innovativt och fräscht. Var är ”live is life”, eller ”we will rock you”.."
"Med samma skridskoåkning och aggressivitet som mot Timrå hade vi käkat upp Brynäs, som inte såg särskilt vassa ut."
Sv: Brynäs - Södertälje
Gusten: Lam matchbild, dåligt tempo i Brynässpelet. Jag saknar intensiteten man hade i de första matcherna, hoppas på bättre fart i andra. Domaren suger, men heter man Wolmer är det nog inte hans största problem.
Jonsson måste vara världsmästare på att ta skott när målvakten INTE är skymd.
Vi blir slaktade i tekningssituationerna
Granis är bästa Brynäsare så här långt