Inlägg: 1073343
Sv: Brynäs - Södertälje
Gusten: Det är tack vare honom vi leder. Gillar inte alls matchbilden. SSK styr enkelt undan, vinner puck i mittzon eller får pucken i mittzon eftersom Brynäs spelar mycket sarg ut. Massor av slarv (Nolander, Svanberg) och dåliga rensningar (Dackell) som skapar farliga situationer. Skärpning på alla håll och händer nu!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Södertälje
Jompe: Håller med dig, matchbilden är inte bra och vi måste ha en portion röta och en Markström på 110% för att ro det här i hamn.