Inlägg: 1073399
Sv: Brynäs - Södertälje
GävleLasse: Markström ska helt klart stå, allt annat finns inte på kartan.. skönt med 3 nya pinnar måste jag säga. :D
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Södertälje
Ja efter dagens insats av Markan är jag nästan beredd att revidera min uppfattning i målvaktsfrågan. När han är sådär jäkla bra måste han nog matchas ännu mer.
Hermansson var duktig , synd att han inte får sätta en idag. Vilken härlig jävla lördag, 3 poäng och tillbaks i vinnarspåret.
Hermansson var duktig , synd att han inte får sätta en idag. Vilken härlig jävla lördag, 3 poäng och tillbaks i vinnarspåret.