Inlägg: 1073406
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Södertälje
Jompe: "Och Frölunda har hittat målet lagom till måndag :-/"
Pratade just med en polare på väg hem från hovet, du kan va lugn, Brynäs vinner på måndag!
VF var "minst" dåliga ikväll och vann på att Ridderwall sög getpung i kassen.
Markström lär stå på måndag igen vilket är en trygghet. Hans lägstanivå är högre än Lindbäcks och man ser sällan eller aldrig honom släppa såna som Lindbäck gjorde sist, typ 4-2 målet som avgjorde matchen. Plus att övriga laget agerar helt annorlunda när han står där bak.
Pratade just med en polare på väg hem från hovet, du kan va lugn, Brynäs vinner på måndag!
VF var "minst" dåliga ikväll och vann på att Ridderwall sög getpung i kassen.
Markström lär stå på måndag igen vilket är en trygghet. Hans lägstanivå är högre än Lindbäcks och man ser sällan eller aldrig honom släppa såna som Lindbäck gjorde sist, typ 4-2 målet som avgjorde matchen. Plus att övriga laget agerar helt annorlunda när han står där bak.
Och Frölunda har hittat målet lagom till måndag :-/