Inlägg: 1073476
Sv: Brynäs - Södertälje
Eftersom alla alltid gnäller på domarna vill jag passa på att hylla dagens domare som tillät fysiskt spel. Underbart.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Södertälje
Peja:
"Eftersom alla alltid gnäller på domarna vill jag passa på att hylla dagens domare som tillät fysiskt spel. Underbart."
Fysiskt spel vill man ju gärna att dem tillåter,men idag missade han mängder med hakningsutvisningar.
Förövrigt gjorde Brynäs ett gott Dagsverke idag,inte mer.
+++ Stephen Dixon
++ Jacob Markström
+ Jonathan Granström
Sv: Brynäs - Södertälje
Peja:
Nä, nu är det dags för Lindbäck igen... inga träd får växa till himlen här inte...
Nä, nu är det dags för Lindbäck igen... inga träd får växa till himlen här inte...