Inlägg: 1073492
Sv: Brynäs - Södertälje
rackham: Ja det märkte man här efter senaste torsken..Såga laget med fotknölarna direkt.Seger idag och upp i skyarna med laget för att vid nästa torsk såga och spy galla *patetiska fans*
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Södertälje
RavenLord:
Ja, det är jobbigt att vara supporter...
Och ett enkelt val:
Markström, Jacob 1,71 94,57
Lindbäck, Anders 3,33 86,67
Ja, det är jobbigt att vara supporter...
Och ett enkelt val:
Markström, Jacob 1,71 94,57
Lindbäck, Anders 3,33 86,67