Inlägg: 1073657
Sv: Brynäs - Södertälje
rackham: Det är några som redan har plockat in hockey-hororna. LHF, Frölunda samt någon till. Vi är de enda som inte har någon som kommer på posten. No cash No reinforchment. Sundlöv stog och tuggade på naglarna nere i hörnan under matchen
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Södertälje
65selander: Jag ser speciellt fram emot Angells anländande till HV.
Lär bli en del SHGA när den gode Nic skall dribbla på blålinjen.....
Lär bli en del SHGA när den gode Nic skall dribbla på blålinjen.....