Inlägg: 1076496
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
Inte konstigt att vi inte kan ha vunnit på 12 försök. När dom har 5+3 på plan. Sen en video dommare som luktar sprit..
Låt Kåberg få leka lite med granis elelr Widde så blir det bra..
Låt Kåberg få leka lite med granis elelr Widde så blir det bra..
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
Brynäs lagkapeten Andreas Dackell är nöjd i paus, trots underläge med 1-0. Så här säger han till PPV:
- Vi gör en bra period. Om vi fortsätter så här i andra så ramlar det in en puck förr eller senare.
Om det bortdömda målet säger han:
- Det är inte så mycket att göra nu när han dömt bort det, men det är konstigt att först döma mål och sen ta bort det.
- Vi gör en bra period. Om vi fortsätter så här i andra så ramlar det in en puck förr eller senare.
Om det bortdömda målet säger han:
- Det är inte så mycket att göra nu när han dömt bort det, men det är konstigt att först döma mål och sen ta bort det.