Inlägg: 1076503
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
gavlegirl: Jag tyckte definitivt inte att målet var ur position, målet lättade lite för att sedan ramla ner i samma position, men spela roll, nu har Markström släppt in sitt mål så det sämsta som kan hända är att vi torskar med 1-0.
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
Mycket orättvis med 1-0 efter en period, men spelmässigt ser det inte så tokigt ut.
Czarnecki måste sluta ge Molin speltid i powerplay. Det är ju livsfarligt. Hans naiva dragningar gav FBK två 2mot1 när Brynäs spelade pp...
Czarnecki måste sluta ge Molin speltid i powerplay. Det är ju livsfarligt. Hans naiva dragningar gav FBK två 2mot1 när Brynäs spelade pp...