Inlägg: 1076610
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
gavlegirl: Man skulle ju kunnat hoppas det, men Cz ville nog inte ta sista chansen, Andersén är nya Brendl, ska spela nonstop i aaaalla PP och vara den som ska ta skott.
Var är Jonsson, Dixon mfl? Höll dom inte? Bänkade? Känns som Molin, Carlsson och Andersen kommer upp i 30 minuters istid idag.
Svälj huve Claesson
Svälj huve Sekretariatet
Svälj huve hela värmland
Var är Jonsson, Dixon mfl? Höll dom inte? Bänkade? Känns som Molin, Carlsson och Andersen kommer upp i 30 minuters istid idag.
Svälj huve Claesson
Svälj huve Sekretariatet
Svälj huve hela värmland
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
gavlegirl: Känns som den sämsta perioden iår och Brynäs är inte ens nära. Jag vet inte vad som ska inträffa för att vi ska komma in i det här, kanske 3 mål.