Inlägg: 1077234
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
Huge: Bra å veta att det är din definition av att "hantera en förlust" som gäller.
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
Huge: Jag hoppas bara att det inte är många inne i deras GB å strör ännu mer salt i såren som dom gjorde förra året. som nån sa här inne förra året , man kan ta en dålig förlorare men inte en dålig vinnare! Så ni Brynäsare som är inne å skriver uppträd som dom stolta Brynäsare ni är å inte som en Tallefjant!!!
Det handlar om hur man hanterar en förlust och hur man kanaliserar deppandet.
Jag är ledsen, men en insnöad enögd supporter, till synes utan eget liv utanför sitt favvolags göranden och låtanden, är ganska så sorglig att skåda eller höra i såna här lägen.