Inlägg: 1077447
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
GävleLasse: Undrar, undrar om NC vågar att slänga in även Rödin i matchen mot Timrå. Både han och Thegel borde få chansen med tanke på den poängproduktion de levererar i J-20.
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF Lördag 18/10
Huss:
Ja, om det vore så enkelt... = )
Men de kanske inte gör någon sämre insats (poängsmässigt) än några av de i A-truppen...
Ja, om det vore så enkelt... = )
Men de kanske inte gör någon sämre insats (poängsmässigt) än några av de i A-truppen...