Inlägg: 1077971
Sv: A proposito de nada
tjugo8: Du är då på varenda gästbok och slänger ur dig spydigheter. Det har aldrig varit fel på ngn Timrå läkare, däremot kan man ifrågasätta fystränaren.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tikinmyheart:
Har nog aldrig skrivit i någon annan gästbok än Brynäs
Tycker frågan är högst relevant och rimligtvis borde klubbläkaren vara den som har det övergripande ansvaret för spelarnas fysik, med hjälp av naprapat, fystränare etc...
Men annars är det väl dags o kicka fystränaren då...?
Har nog aldrig skrivit i någon annan gästbok än Brynäs
Tycker frågan är högst relevant och rimligtvis borde klubbläkaren vara den som har det övergripande ansvaret för spelarnas fysik, med hjälp av naprapat, fystränare etc...
Men annars är det väl dags o kicka fystränaren då...?