Inlägg: 1078200
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Med tanke på att Björne har missat en del av försäsongen sedan spelat med krämpor, så tycker jag hans plus minus pratar sitt tydliga språk, att det är en defensiv forward av rang, som laget kommer absolut att sakna.
Björne brukar väl få några knäppar ibland och producera hyfsat, men generellt en målsumpare, men som sagt, anledningen att han spelar i laget i huvud taget är hans defensiva egenskaper. Kolla in hans backchecking, inställning och likt en terrier vägrar släppa sin motståndare, utan klänger sig kvar i "byxbenen". En oglamourös spelare, men viktig för alla lagbyggen, för att fungera, eller hur Frölunda:)?
Björne brukar väl få några knäppar ibland och producera hyfsat, men generellt en målsumpare, men som sagt, anledningen att han spelar i laget i huvud taget är hans defensiva egenskaper. Kolla in hans backchecking, inställning och likt en terrier vägrar släppa sin motståndare, utan klänger sig kvar i "byxbenen". En oglamourös spelare, men viktig för alla lagbyggen, för att fungera, eller hur Frölunda:)?
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Inte för att jag har något emot Björne, men det känns ju inte som någon större förlust just nu!
Länkar:
http://www.brynasportalen.se
http://www.brynasportalen.se
Har ni läst att vi har en "tung skada". Enda "tunga" med den skadan är att jag blir utan min enda hackkyckling (hittills denna säsong)