Inlägg: 1080218
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
65selander: Optimist... nä ikväll kommer segern 1-3! Widing,Sandin och Dixon målar för oss.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
65selander:
Jo, känns som vi är på väg dit vi hör hemma (känns åt håvete att falla från toppen, men tänkt tillbaka till innan säsongen vilka förväntningar man hade då).
Blir nog torsk i kväll, men får hoppas på 3 pinna mot twilight-zone-rögle på torsdag.
Jo, känns som vi är på väg dit vi hör hemma (känns åt håvete att falla från toppen, men tänkt tillbaka till innan säsongen vilka förväntningar man hade då).
Blir nog torsk i kväll, men får hoppas på 3 pinna mot twilight-zone-rögle på torsdag.
Tror laget åker på torsk, fast motståndarna har ju några skador på några viktiga men det räcker nog inte för oss.
Sundström och Mini-norsken gör väl någon balja och därför seger för MODO med 5-3. Lite inför matchen har ni här