Inlägg: 1080305
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Luleå HF 25 oktober 2008
claesw: Ja Rögles framfart och även Brynäs, tyder på att det varit en jäkla inavel i svensk hockey, Samma tränare som åker runt, med många lag och spelare som åker omkrig och lallar i sin bekvämlighetsbubbla. Vips kommer en nykomling och ett förväntat stryklag och höjer ribban på nivån i "skitjobbet" och det har burit resultat hittills. Får väl se, om det håller i sig.
Rögle är iaf hittills bästa nykomling sedan tidigt 90-tal, när Mif kom in som en stormvind. Men de var ju ett köpelag, med etablerade spelare, så inte samma sak, tycker jag.
Rögle är iaf hittills bästa nykomling sedan tidigt 90-tal, när Mif kom in som en stormvind. Men de var ju ett köpelag, med etablerade spelare, så inte samma sak, tycker jag.
Rögle går ut och spelar offensivt i alla periode oavsett ställning i matchen, underbart!