Inlägg: 1080323
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Hoppas det blir en kul match ikväll! Jag gissar på målsnålt och 2-2.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Bissett19: haha jag tror snarare du har vart på flaskan! men den här jävla elitserien går inte att tippa! så egentligen ska man ge fan i att tippa matcher. tippade Rögle sist och vart ligger dom? men serien är lång... men tror ändå vi vinner ikväll!
förövrigt Jocke så är farsans barskåp tomt för tillfället, och jag är oskyldig till det.:)
förövrigt Jocke så är farsans barskåp tomt för tillfället, och jag är oskyldig till det.:)
För i helvete Tobbe,har du varit o tullat i Farsans barskåp igen?
;)
5-2