Inlägg: 1080566
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Tommy: Jaja, bara att lyssna på Huge... Ingen trend vi är inne i... Fy fan, börjar likna förra året
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
96 Artisten: kanske skulle stänga av som jag gjorde mot Rögle...:-)
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Tålamodet börjar försvinna även för mig nu. Inget stämmer. Fy fan vad värdelösa man kan vara