Inlägg: 1080594
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Luleå HF 25 oktober 2008
Jajjen: Ja jag har många fördomar jag:) Jävligt stolt över dom också.
Brynäs spelade uselt, vilket gör mig på humör att gärna diskutera de andra också, så om du vill kan vi bocka av dem i vilken ordning du vill.
Juggemaffia
Blondiner
Negrer
Svartskallar
Gulingar
Kör hårt!
Brynäs spelade uselt, vilket gör mig på humör att gärna diskutera de andra också, så om du vill kan vi bocka av dem i vilken ordning du vill.
Juggemaffia
Blondiner
Negrer
Svartskallar
Gulingar
Kör hårt!
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Luleå HF 25 oktober 2008
Jajjen: Neandertalare? Du menar dom där som åker runt i Ö-vik med Brynäströjor?