Inlägg: 1080634
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
4-17 på de senaste 4 matcherna.........Uselt spel.......Ändå har vissa svårt att se en dålig trend......
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Det ska bli intressant hur vårt unga lag kommer att hantera det här när kvällstidningarna imorgon slår på stora trumman, "KRIS I BRYNÄS".
Vi har stora svårheter att hålla upp ett kontruktivt anfallsspel. Det blir mest fläng och kamp. Det märks mer och mer för varje match att avvsaknaden av spelskickliga forwards (av elitserieklass) kommer att stå oss dyrt. Pinsamt att Widing och Dixon har -3. Jag hoppas verkligen att Sandin och Granström har 15 minuter+ idag i speltid.
Vi har stora svårheter att hålla upp ett kontruktivt anfallsspel. Det blir mest fläng och kamp. Det märks mer och mer för varje match att avvsaknaden av spelskickliga forwards (av elitserieklass) kommer att stå oss dyrt. Pinsamt att Widing och Dixon har -3. Jag hoppas verkligen att Sandin och Granström har 15 minuter+ idag i speltid.