Inlägg: 1080643
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
MarcusElving: Hur fan kan du hoppas på det!? Hur illa Brynäs än spelar kommer jag aldrig önska dom något ont! Personligen ösnkar jag en storseger inför en fullsatt arena (om man nu ska önska sig något).
Ingen som säger något om mlvaktsbyte nu? Så fort Brynäs förlorat med Limpan i mål så har det varit det första som kommit på tal!
Ingen som säger något om mlvaktsbyte nu? Så fort Brynäs förlorat med Limpan i mål så har det varit det första som kommit på tal!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
MarcusElving: Ja, många fler lär inte dyka upp. Sen går klubben ut och gråter i media och tycker det är konstigt! Jävla amatörer!
PS. Brynäs suger hur hårt som helst. Hoppas det kommer 1000 pers på nästa hemmamatch.