Inlägg: 1080645
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
MarcusElving: Är inte så mycket för panikåtgärder, men det är klart...lite klass skulle kanske laget må bra av nu när transpirationen och viljan inte räcker till....fan....är det inte slut snart...inte roligt för Markström...
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF Torsdag 28/10-08
Tommy: Markström suger han också! Han har släppt in åtskilligt med skitmål den senaste tiden.