Inlägg: 1080791
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Luleå HF 25 oktober 2008
Konkurrera med Mighty Rögle kan ju inte Brynäs göra. Efter alla deras säsonger i Elitserien i 40 års tid så är det ju självklart att inte Brynäs kan ha samma spelarbudget som dem.
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Luleå HF 25 oktober 2008
MickeB:
Lugn! Vi ÄR inte så dåliga som 6-0 mot modo, men samtidigt är vi ännu längre från så bra som 2 poäng från serieledning, kom ihåg kära vänner hur tongångarna gick innan premiären.. undvek vi kval, så var dom flesta härinne ganska nöjda... mig inklusive
Lugn! Vi ÄR inte så dåliga som 6-0 mot modo, men samtidigt är vi ännu längre från så bra som 2 poäng från serieledning, kom ihåg kära vänner hur tongångarna gick innan premiären.. undvek vi kval, så var dom flesta härinne ganska nöjda... mig inklusive