Inlägg: 1082458
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Brynäs IF Lördag 1/11-08
MarcusElving: Tyvärr av samma "säkra" källor som jag tidigare hört att det finns pengar och öppning för en någorlunda klassvärvning, har jag nu hört att det inte finns. Möjligen tiden strax innan transferfönstret stänger. Tyvärr, det hade behövs, får hoppas på Lauritzen. Sponsor och publikintäkter inte motsvarat budget.
Hietanen blir tyvärr väldigt liten mentalt när det går tungt. Det var samma visa ifjol också. Synd!
Hietanen blir tyvärr väldigt liten mentalt när det går tungt. Det var samma visa ifjol också. Synd!
Men en målkskytt är ett måste, Dagens lag gör ju inga mål, vad går hockey ut på?