Inlägg: 1082610
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Brynäs IF Lördag 1/11-08
rafalski:
Det här med målvakten ut i början på tredje i PP kan bara stavas DESPERATION, eller hur fan skall man annars förklara det?
Det här med målvakten ut i början på tredje i PP kan bara stavas DESPERATION, eller hur fan skall man annars förklara det?
Sv: Södertälje SK - Brynäs IF Lördag 1/11-08
rafalski: Jepp, Brynäs gjorde en helt okej match. Tvivlar på att laget kan spela så mycket bättre än man gjorde idag och i torsdags mot Rögle. Det skrämmer mej utav helvete.
Spelar nr 11 nästa match har man gett upp.
Spelar nr 11 nästa match har man gett upp.
Sv: Södertälje SK - Brynäs IF Lördag 1/11-08
rafalski: Så nu har jag sansat mig och hittat nya åtgärder som kommer att ge framgång:
1. Behåll NC, det viktigaste är inte att vinna utan att delta.
2. Förläng med Dixon och Vas, dom kan bara bli bättre.
3. Växla målvakterna, konkurrens stimulerar.
Nästa match hoppas jag vi plockar målvakten direkt för att skapa tryck på motståndarna.
1. Behåll NC, det viktigaste är inte att vinna utan att delta.
2. Förläng med Dixon och Vas, dom kan bara bli bättre.
3. Växla målvakterna, konkurrens stimulerar.
Nästa match hoppas jag vi plockar målvakten direkt för att skapa tryck på motståndarna.
1, Sparka NC, sex raka förluster är t om oacceptabelt i korpen.
2. Be Dixon och Vas att hitta nya arbetsgivare, alt lägga skridskorna på hyllan.
3. Markström ska ALLTID stå, när han spelar JVM ska en målvakt hyras in.
Hur fan kan man ta ut målvakten när man spelar 4 mot 3 i början på tredje.
Annars var matchen helt okej.