Inlägg: 1083067
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
rackham: Ja nu ska alla spelare göra sitt jobb på banan! kriga 60 minuter som dom gjorde i början av säsongen. Det är inge kul att gå in i ett uppehåll med 7 raka. En seger i morgon vore inte fel. så här vill ja att NC ställer upp med laget i morgon:
Markström (Lindbäck
1:a Dackell-Dixon-Widing
Jonsson-Andersén
2:a Alcén-Sundström-Lauritzen
Hietanen-Sundqvist
3:e Molin-Hansen-Vas
Carlsson-Nolander
4:e Silfverberg-Granström-Sandin/Hermansson
Extra: Svanberg
Fjärdefemman beroende om Sandin är med eller inte. Lauritzen skulle nog passa med Alcén och Sundström.
Markström (Lindbäck
1:a Dackell-Dixon-Widing
Jonsson-Andersén
2:a Alcén-Sundström-Lauritzen
Hietanen-Sundqvist
3:e Molin-Hansen-Vas
Carlsson-Nolander
4:e Silfverberg-Granström-Sandin/Hermansson
Extra: Svanberg
Fjärdefemman beroende om Sandin är med eller inte. Lauritzen skulle nog passa med Alcén och Sundström.
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
rackham: Kill som i döda eller kill som i kittlas? Nä, förresten. Jag tror jag vet svaret.
Kill, kill, kill!