Inlägg: 1083174
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
rackham:
"Spelarna får inte börja fladdra iväg och tro att det finns andra taktiska sätt att vända på förlustsviten."
Börjar medbestämmandet för spelarna tom bli för mycket för Czarnecki...?
"Spelarna får inte börja fladdra iväg och tro att det finns andra taktiska sätt att vända på förlustsviten."
Börjar medbestämmandet för spelarna tom bli för mycket för Czarnecki...?
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
rackham: Han lirar nog i morgon ska du se. Jag tror han har drabbats av tre kronor influensan.
Davidsson spelade igår.
Har nu tackat nej till landslagsspel pga "sjukdom".
Nån som vill betta på att han spelar i morgon...?