Inlägg: 1083365
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
rackham: "Det kunde vara värre...?"
Ja, 6 raka förluster....
Finns egentligen ingenting som pekar på att laget skulle mäkta med att bryta den nedåtgående spiralen.....
Fast det osannolika kanske är så osannolikt så att det inträffar (typ Tage Danielsson och Harrisburg sketchen)
Ja, 6 raka förluster....
Finns egentligen ingenting som pekar på att laget skulle mäkta med att bryta den nedåtgående spiralen.....
Fast det osannolika kanske är så osannolikt så att det inträffar (typ Tage Danielsson och Harrisburg sketchen)
Det kunde vara värre...?