Inlägg: 1083416
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Huss: Tror vi får tork idag med 3-0 dem har så jävla svårt att göra mål, det är det sista som fattas.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Idag så blr de slit å riv å 3 pinnar!!
Skiter i hur spelet ser ut men TRE pinninr krävs!!
1 Kör över Angel
2 Kör över alla
3 ALLA in på kassen
4 NU VÄNDER DE!!!!
Skiter i hur spelet ser ut men TRE pinninr krävs!!
1 Kör över Angel
2 Kör över alla
3 ALLA in på kassen
4 NU VÄNDER DE!!!!