Inlägg: 1083438
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
rackham: Ja, Angell ska få stryk. Men med en titt på kedjorna är det första gången på länge som jag är nöjd. Att jag tycker det på papperet iaf, finns en bra balans i laget och en tydlig röd tråd igen.
Sundströms kedja, defensiv mentalitet, kontraslående. Någon av motståndarens vassare kedja på sin lott.
Dixons kedja smälla på och ge energi och jävlaranamma till laget. Trycka in pucken på transatlantiskt sätt.
De övriga två mer "normalt" spelade Elitserie tvåvägshockey.
Sundströms kedja, defensiv mentalitet, kontraslående. Någon av motståndarens vassare kedja på sin lott.
Dixons kedja smälla på och ge energi och jävlaranamma till laget. Trycka in pucken på transatlantiskt sätt.
De övriga två mer "normalt" spelade Elitserie tvåvägshockey.
Ja, åtminstone en spelare i motståndarlaget bör vi kunna påverka med lite fysiskt spel...