Inlägg: 1083830
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Den som kan förklara vad jag skrev här vinner en målarlåda "Skönt som du skriverosvmm för Markström"
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Grattis till segern.
Detta måste varit årets sämsta match alla kategorier, dåligt tempo
och allmänt tråkigt.Dålig intensitet på isen av båda lagen och knäpptyst
i Läkerol Arena.
Man märkte att HV saknade 9 spelare då man vart rejält trötta på slutet
när BIF låg på.Hade hv haft någolunda ordinarie lag hade HV vunnit
denna match relativt lätt är jag helt övertygad om.
Detta måste varit årets sämsta match alla kategorier, dåligt tempo
och allmänt tråkigt.Dålig intensitet på isen av båda lagen och knäpptyst
i Läkerol Arena.
Man märkte att HV saknade 9 spelare då man vart rejält trötta på slutet
när BIF låg på.Hade hv haft någolunda ordinarie lag hade HV vunnit
denna match relativt lätt är jag helt övertygad om.