Inlägg: 1084295
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Orkar som vanligt inte läsa igenom det som skrivits efter matchen igår då jag varit internetlös sedan igår. Bara en fråga! När ska Hermansson bänkas?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
mattiaskarlgren: Hermansson gör en del fina prestationer och oväntade drag,men han är ju så fruktansvärt ineffektiv...jag unnar verkligen honom lite flyt nu.
Mer besviken är jag på förväntade nyckelspelare som Hietanen och Dixon hitills, och även en del på NC som ger Granström för j-a lite speltid...vad är det frågan om ?
Plus däremot för Markström,Dackell,Hansen,Granström,Sandin och Sundström såhär långt in i serien.
Mer besviken är jag på förväntade nyckelspelare som Hietanen och Dixon hitills, och även en del på NC som ger Granström för j-a lite speltid...vad är det frågan om ?
Plus däremot för Markström,Dackell,Hansen,Granström,Sandin och Sundström såhär långt in i serien.
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
mattiaskarlgren:
"När ska Hermansson bänkas?"
Fråga Huge, han kan nog skriva en bibel om det och förklara när/om/hur/varför.
"När ska Hermansson bänkas?"
Fråga Huge, han kan nog skriva en bibel om det och förklara när/om/hur/varför.