Inlägg: 1084562
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Huge: Kan det inte vara så att han redan hade bänkats om det inte vore för att laget har flera forwards skadade?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Peja: Helt rätt.
Känns som sagt inte som att det finns några alternativ som för dagen skulle vara bättre..
Känns som sagt inte som att det finns några alternativ som för dagen skulle vara bättre..