Inlägg: 1084647
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Bissett19: "Klart man saknar Tony......"
Absolut, det gör jag med.
Måste vara ännu tuffare för sylf, som varit sammanväxt med Tony i minst 10 år.
Apropå siamesiska tvillingar..
;-))
Absolut, det gör jag med.
Måste vara ännu tuffare för sylf, som varit sammanväxt med Tony i minst 10 år.
Apropå siamesiska tvillingar..
;-))
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Bissett19: Appro på Tony är det ingen som vet var karln håller hus?
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Hermansson är bra längs sarghörnen men han är ju absolut ingen fysisk spelare... Tycker att han har enorma brister vad gäller spelsinne, passningsspel och defensivt spel. Men det finns antagligen inget bättre alternativ i dagsläget, även om det känns frestande att testa junisar.
Klart man saknar Tony......